El passat 17 de maig, tots els membres de l’empresa Einstic van assistir a un curs presencial de Google AdWords, el qual se centrava en la gestió avançada de campanyes de Publicitat de Google Shopping. El curs va ser realitzat per l’especialista Jorge Arias, CEO de l’agència de màrqueting digital Geotelecom i Google Regional Trainer d’Espanya i Llatinoamèrica. Arias compte amb amplis coneixements i una gran experiència en la gestió i optimització de campanyes de Google Shopping.
Aquest curs, com diu el mateix nom, tracta de les eines de Publicitat de Google Shopping i permeten aconseguir la certificació oficial. El curs inclou conceptes bàsics i avançats, com per exemple, crear un compte de MerchantCenter, un feed de dades de productes, i com crear i administrar les campanyes de Shopping.
Què és exactament Google Shooping?
Són aquells productes concrets que busquem a Google i que normalment apareixen a la part superior o als laterals acompanyats d’una foto, un preu i un petit títol. Google Shooping és la plataforma que actualment compte amb un major nombre de clients potencials que qualsevol altra plataforma online.
Permet oferir als clients continguts rellevants en qualsevol moment i en qualsevol lloc, i és que es tracta d’un comparador on els usuaris poden buscar i contrastar preus. Aquesta eina permet que els productes es mostrin juntament amb els resultats de cerca de Google, de manera que l’usuari pot comparar les millors ofertes d’un producte concret amb un únic clic.
El principal objectiu de la marca en utilitzar l’eina de Google Shooping és generar tràfic directa a la seva botiga online i generar vendes. La plataforma permet comprovar el rendiment de les campanyes en qualsevol moment per millorar-les, augmentant-ne les vendes o reduint-ne els costos, per assolir el millor retorn de la inversió possible.